viernes, 20 de marzo de 2009

“EN PELOTAS”, Yacom-en publizitate kanpaina berria



Uncommonek, marketing erlazionalean aritzen den Havas Digital agentziak (Havas Mediako enpresa digital desberdinak batzen dituen talde interaktiboa) guztiz interaktiboa den on line-eko marketing kanpaina bat burutu beri du. Bertan, internautak protagonista biluztera hel zitezkeen “por despilfarrador”. Kanpaina hau Yacom-ek sortu du.
Xahutzailearen (el despilfarrador)izena Federico Rico da eta preso zegoen www.enpelotasya.com orrialdean.
Internautek bisita zezaketen eta martxoaren 26 arte sakonki ezagutzeko aukera izan dute, sortutako microsite-an eskegitago bideoen bitartez. Bideo hauetan, Federicoren egungo egoeran parrastatzeak duen eragina narratu zen. Data honerarte, bisitariek bere etorkizunaren inguruan erabakitzeko aukera izan dute, hau da, istorio honetako pertsonaia biluzik (en pelotas) bizitzeko zigorra merezi duen ala ez. Era berean, internautek Federicok eginiko azken “despilfarroetako” zozketetan parte hartu zezaketen. Horien artean, 20 bizikleta, 40 MP4S, 40 musika ekipo eta 40 segapoto berri.
Bisita hauetan, internautek ez “despilfarratzeko” Yacom-en azkenengo eskaintza ezagutu izan dute eta nahi izanez gero, Yacom Total 10Mb produktua kontratatzeko aukera ere izan dute.
Kainpainak biralitatea bilatzen zuen, produktua ezagutzera emateko eta bidez batez, Yacom-en irudia nagusitzeko. Hau presente egon da blog eta Tuenti, Facebook edo Myspace bezalako sare sozialetan.

No hay comentarios: