miércoles, 18 de marzo de 2009

ASI-REN IKERKETA: krisi garaien aurrean zer egin

Krisi garaietan opari promozionalak bezero berriak bereganatzeko eta jada bereganatuak daudenak fidelizatzeko beharrezko erraminta indartsu bilakatzen da. Advertising Specialty Institute-k (ASI) egin duen ikerketa baten arabera, ez telebistak, ez prentsak eta ezta irratiak ere ez dute opari promozionalek (kamisetak, boltsak, boligrafoak… eta azkar bisualizatzeko duten logotipo bat duten objektu guztiak) kontsumitzaileengan pizten duten arreta gainditzen.

Amerikako Estatu Batuetako hiri garrantzitsuenetan eginiko hainbat inkesta desberdinen arabera, aurretik aipatu dudan organismoak, ASI-k, honako ondorioak atera zituen:
- Inkestatuak izan ziren %84ak iragarlea jasotako opariagatik gogoratu zuten
- %42ak iragarlearenganako jarrera positiboa azaldu zuen oparia jaso ondoren
- Inkestatuen %25ak errazago kontsumituko luke oparia jaso duen enpresaren produktu bat
- %62ak negozioak egin ditu oparitutako produktua jaso ondoren.
- Idazketarako balio duten produktuak dira erabilienak, kamiseta, txapel eta poltsek jarraitzen dituztelarik
- Banatutako promozio opari horien %81a gorde egin zuten inkestatuek, opari erabilgarriak direla pentsatuz
- Inkestatuen ia %80ak sei hilabete baino denbora gehiagoz gorde zituen opari hauek
- Poltsak dira kontsumitzaileengan inpaktu gehien lortzen duten artikuluak
Ikerketa honek bukaeran goemndio batzuk bidaltzen dizkie iragarleei. Ondorio nagusia hau da: krisi garaietan inoiz baino gehiago inbertitu behar dela opari promozional hauetan, hau baita egungo eta bezero potentzialarengana hurbiltzeko medio publizitariorik onena, koste arrazional bat izateaz gain, eraginkortasun handienetarikoa baitu.

No hay comentarios: