viernes, 27 de febrero de 2009

2. ARIKETA: eraginkortasuna eta internet

http://www.hotmail.com
http://www.youtube.com
http://www.gara.net
http://www.publizitario.eu

Zure hamabost minutuko bidaia horretan, dudarik gabe, publizitatearekin egin duzu topo. Gogora dezakezu…

a) Ze publizitate formatu topatu duzun? (banner, pop-up, spam…)
Egia esan, hotmail-ean badakit banner formatuan dagoen publizitatea egoten dela baina ez diot inoiz erreparatzen. Gainontzeko formatuak azaldu bazaizkit behintzat, ohartu ere ez naiz egin

b) Ze markarekin egin duzun topo?
Publizitatea ikusi dudala ohartu ere ez naiz egin, beraz, ezin dut markarik aipatu.

c) Mezu/edukiren batek zure atentzioa deitu du?
Ez dut publizitaterik ikusi, hortaz, ez zait inolako mezurik heldu.

d) Publizitatearen aurrean men egin al duzu? Hau da, banner batek proposatzen zizuna jarraitu duzu, iragarle baten webgunera ailegatu zara?
Ikusi ere ez badut egin, nekez jarraituko nituen hauen proposamenak.

Buelta zaitez orain ibili zaren orri edo dena delakoetara. Erreparatu publizitateari. Hor zegoen, ezta?
.Beno, justu ni sartu naizen orrietan ez zegoen publizitate handirik, baina msn-ko orrian banner handi xamar bat zegoen, benetan zaila egiten zaidala ikusi ez dudala sinestea.

e) Zure esperientzia hau eta aurrekoak kontuan hartuta, interneteko publizitateaz ze balorazio egiten duzu? Eraginkorra ote da? Asko/gutxi ikusten da? Erakargarria da? Hausnartu honen ingururan beste medioak kontuan hartuta.
Nire kasuan (argi frogatu da gaitera) interneteko publizitateak ez du inongo eraginkortasuni, begiratu ere ez baitiet egiten. Pop up eta Spam-ak aldiz, traba besterik egiten ez dutela iruditzen zait, eta beti irakurri ere egin gabe ezabatzen ditut. Gainera, kutsu negatiboa dutela iruditzen zait niri eta honek, erabat kaltetzen du publizitatearen eraginkortasunean.
Interneten saiatzen dira publizitatea erakargarria izan dadin baina oso zaila da sortzen duten traba sentsazio horrekin lehiatzea. Niri behintzat asko nazkatzen naute.
Ondorio, uste dut oso zaila dela beste medioekin lehiatzea publizitate eraginkortasunean. Uste dut beste edozein mediotan errazago helarazten zaizkigula beraien mezuak, interneten saiestu besterik ez baititugu egiten, nik behintzat. Horregatik, zalantzan jartzen dut azken aldian behin eta berriz entzuten ari naizen publizitatearen joera berria; honen etorkizuna interneten baitagoela uste baitute adituek. Horrela bada, ni behintzat nekez persuadituko naute.

No hay comentarios: